توبہ

اِک سرد ہوا کا جھونکا میرے آنسوؤں سے شرابور چہرے سے ٹکرایا اور مجھے اس فانی دنیا میں واپس لے آیا۰۰۰۰
میں مسجد کے ستون سے ٹکا بیٹھا تھا۰۰۰۰۰رمضان کی ستائیسویں شب اور ختمِ قرآن کی دل افروز محفل کے بعد رقت آمیز دعا۰۰۰۰سبحان اللّہ۰۰۰۰۰
میرا دل بھر آیا۰۰۰۰اپنی نافرمانیوں پر۰۰۰۰اپنے گناہوں پر۰۰۰۰اپنے اعمال پر۰۰۰۰۰اللّہ ربُ العزت کی نعمتوں پر۰۰۰۰اُس ربِ ذوالجلال کی نوازشوں پر۰۰۰۰اُس پاک پروردگار کی عنایات پر۰۰۰۰۰جو اس گناہ گار و سیاہ کار کو مسلسل نوازے جا رہا ہے۰۰۰اور ایک میں ہوں ۰۰۰ گناہ در گناہ۰۰۰۰۰۰
مگر اسکی نعمتوں کی کمی نہیں۰۰۰۰۰احساسِ ندامت۰۰۰۰میری ہچکیاں بندھ گئیں۰۰۰۰۰۰وہی تو ہے جو اس گناہگار کی عزت کا بھرم قائم و دائم رکھے ہوئے ہے۰۰۰۰
اپنے اعمال یاد کر کے سر اُٹھانے کی ہمت نہیں۰۰۰۰۰۰
فلسفہ ء زندگی کیا ہے؟؟؟؟
صرف یہی نا کہ اس دنیا میں بندگی کے لئے اُتارے گئے ہیں اور واپس جا کر اعمال کا حساب دینا ہے۰۰۰۰۰۰
میرا دل ڈوبنے لگا۰۰۰کیا منہ دکھاؤں گا۰۰۰۰ایسے اعمال۰۰۰۰۰
میں زاروقطار رو رہا تھا۰۰۰۰اپنے ماحول سے بیگانہ۰۰۰احساسِ ندامت سے چکنا چور۰۰۰۰
اِک غنودگی کی کیفیت۰۰۰۰یا اللّہ۰۰۰۰یا میرے مالک۰۰۰۰یا رحمان۰۰۰۰یا کریم۰۰۰یا ربُ العالمین۰۰۰۰
شاید اُس رحمان و رحیم کو رحم آیا۰۰۰اِک روشنی کی کرن۰۰۰توبہ کا راستہ۰۰۰۰۰ہاں توبہ ہی تو ہے۰۰۰۰۰اک آخری اُمید۰۰۰۰۰
میں بلک اُٹھا۰۰۰۰گڑگڑا پڑا۰۰۰۰معافی کا طلبگار۰۰۰۰۰
مجھے اپنے بِکھرے اعصاب بحال ہوتے محسوس ہوئے۰۰۰۰اک لگن ۰۰۰اک امید کے ساتھ اُٹھ کھڑا ہوا۰۰۰۰۰اِک جہدِ مسلسل کے آغاز کیلئے۰۰۰اِک جنگ ۰۰۰۰اپنی نفس سے۰۰۰۰اپنے آپ سے۰۰۰۰۰۰۰
(ابنِ آدم)

This entry was posted in توبہ قبول ہو۰۰۰۰. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

